Veelgestelde vragen
Abonnee
Waar vind ik mijn abonneenummer?
Uw abonneenummer staat in de bijlage die u heeft ontvangen bij de brief waar uw activeercode in staat.
Mag een digipas doorgegeven worden aan een andere abonnee?
Nee, een digipas is persoonsgebonden. De abonnee die bij ons bekend is blijft verantwoordelijk. U kunt voor het aanmelden van een nieuwe abonnee een wijzigingsformulier aan ons opsturen.
Hoe kan ik een defecte digipas omruilen?
U kunt dit telefonisch of via e-mail aan ons doorgeven.
Mijn digipas geeft de melding "batterij laag". Wat nu?
a) Heeft u een oude digipas (een zwarte of een grijze met een klepje), vervang dan niet zelf de batterij, maar stuur een e-mail en vermeld hierbij uw abonneenummer en adresgegevens.
b) Heeft u een nieuwe kleurenscanner, dan mag u zelf de batterijen vervangen.
Hoe kan ik een crediteur verwijderen?
Onder de rubriek Abonnee gaat u naar Crediteuren . In de getoonde lijst zet u voor de betreffende crediteur(en) een vinkje. U drukt rechtsboven op het prullenbakje.
U krijgt nog een bevestigingsvraag: Weet u zeker dat u de geselecteerde crediteur wilt verwijderen?
Daarna kunt u kiezen voor Annuleren (niet verwijderen) of Opslaan (wel verwijderen).
Meer weten? Neem direct contact met ons op.
Accountmanagers
Neem direct contact op met een accountmanager
Bertil Prins
info@skggouda.nl
(0182) 58 80 60
André Boer
info@skggouda.nl
(0182) 58 80 61